Job 69 van 352


Report this listing

Solliciteren



Aankoop Assistent


Functie

Als Aankoop Assistent maak je deel uit van het aankoopteam. Elke medewerker heeft een deel van het gamma waar die de verantwoordelijkheid voor draagt voor het overzien van de stock en het tijdig aankopen.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een Belgische familieonderneming met 60 jaar ervaring gespecialiseerd in de productie en verdeling van bevestigingsmaterialen en verankeringen. De firma is een familiebedrijf in hart en nieren, wat je duidelijk in de waarden en normen kan terugvinden. Open communicatie, goede werksfeer en een hechte band zijn de keywoorden voor een goede samenwerking. De hoofdzetel is gelegen in Melle, nabij Gent. Met diverse vestigingen in Europa en Azië zijn ze ook internationaal present.

Dankzij de jarenlange ervaring, het uitgebreide assortiment en een excellente dienstverlening staan zij aan de top van de markt zowel nationaal als internationaal. Ze streven ernaar om het toonaangevend bedrijf te zijn en te blijven binnen de sector. Daarom is het van groot belang om vruchtbare en langdurige partnerships aan te gaan en te onderhouden met de binnen- en buitenlandse leveranciers. Om dit alles te blijven garanderen gaat het bedrijf op zoek naar een nieuwe Purchase Assistant.

Omschrijving

Dit is het takenpakket van een Aankoop Assistent:

  • Het volledige gamma aan producten is opgesplitst in verschillende delen. Het is de bedoeling dat jij de verantwoordelijke wordt voor een volledig deel van de producten;
  • Om ervoor te zorgen dat alle producten steeds voorradig zijn sta je in contact met nationale en internationale leveranciers;
  • Het is jouw taak om een duidelijk overzicht te hebben van de stock en deze tijdig te bevoorraden;
  • Gezien de huidige economische situatie is het van groot belang dat je op de hoogte bent van de trends en de marktprijzen zodat er kan op ingespeeld worden;
  • Jouw collega's van het verkoopteam rekenen op jouw ondersteuning om hun vragen te beantwoorden;
  • Tot slot verzorg jij de administratieve opvolging van het hele proces;

Jouw profiel

Dit het profiel van een Aankoop Assistent:

  • Je beschikt over een bachelordiploma of je hebt administratieve/aankoop ervaring;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent bouwt graag relaties op met leveranciers en kan deze onderhouden, zowel nationaal als internationaal;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en vlot Engels. Daarnaast kan je ook vlot uitdrukken in het Frans. Kennis van het Duits is zeker een pluspunt;
  • Ervaring met het Microsoft Office Pakket is vereist en kennis van SAP zeker een plus;
  • Je hoeft nog geen technische kennis te hebben want er is opleiding voorzien. Je moet wel gemotiveerd zijn om erover bij te leren!
  • Tussenkomen in een zone: Europees
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten
  • Tussenkomen in een zone: Nationaal

Aanbod

Dit is het aanbod voor een Aankoop Assistent:

  • Een 40-uren werkweek met 20 wettelijke verlofdagen en 12 ADV-dagen;
  • Hoewel de klant een bouwbedrijf is, hebben ze GEEN collectief verlof;
  • Je komt terecht in een stabiele en dynamische werkomgeving binnen een succesvolle organisatie;
  • Er heerst een aangename werksfeer met een uitstekende collegialiteit: iedereen helpt elkaar, zeker tijdens drukke periodes;
  • Een competitief salarispakket en extralegale voordelen;

Solliciteren